hi, my name is Eleanor hazzy. welcome to my blog. hope you enjoy reading it. thank you ♥
life is like a piece of white cloth. no one is perfect in this world. people always make mistakes. . learn from the mistakes of others is better than cursing. (=
Daisypath Friendship tickers

Mar 18, 2011

alisya mia zaraa my true love ;D

assalamualaikum sume n hello stranger (:



nmpk kan rmbr kat ats tuh ? comel tak ? tak ? aku ksh ap (:
itu ank buah pertama saya laa ! hihi ,
sye dah jdy aunty laa .
 
nme : alisya mia zaraa binti aliful hakim (:
lahir : 14.2.2011 (hari valentime jugak dye nk keluar -..-)
parents alisya mia zaraa nme : alifu hakim and syarifah dayana (:
nme akn dipanggil : amoi cntk , alisya , mia and zaraa ;D
warne kulit : putih + merah campuran akak sye dan abg ipar sye ! (sbb tu panggil amoi)

dye tersangat la comel mcm sye . hihi , perasaan sekejap tak pe kankan ? 
eh , dye paggil sye aunty hazzy laa ! 
kepade yg berkenaan bkn aunty adek la nyott !
hish , ketok bru tauu ! HOHO ,
haa ,time mulemule akak aku mengadu perut dye da sakit abg ipar aku teros hntr dekat hospital besar sungai buluh ( HBSB )
akak aku kne tahan dkt HBSB dekt 3hari jugak la kann . tpy baby nye tak nk keluar .
disebabkan baby tu tk nk kluar , akak aku yg kne kluar dri HBSB .
haha ,  sengal jee .

then tak lame akak aku ddk dkt ruma dye mengadu sakit lgi . 
lastlast abg ipar aku hantar dkt hospita besar tengku ampuan rahimah ( HBTAR )
ruperupe nye baby ni nk kluar dkt HBTAR .
ala , org klang jugak rupe nye .
haa , tak pelaa . org klang pon klang la kann . hihi ,

alisya mia zaraa yg seberat 2.9kg (14.2.2011) dan kini 4kg (19.3.2011) selamat bersalin pde 12.20 malam . (:

tahniah abg hakim n akak sya ! ;D

kepada penguna FACEBOOK saya deaktive kan kejap account saya kerana alasan alasan nya ialahh , ialahhh , ialahh ........ ade laa ! hihi ,
taktak ! mainmain je ! alah , mainmain sikit pon tak bole ;D
saya deaktive kan sbb nk membetul kan keadaan dulu . 
keadaan ap , haa , itu yg kite tak tau . HAHA ,

adoyy , senang cite aku nak tenang kan fikiran dlu .
aku nak lupe kan semua bnde yg tak ptot aku ingat . itu yg terbaik kankan ?
hmm , bybye