hi, my name is Eleanor hazzy. welcome to my blog. hope you enjoy reading it. thank you ♥
life is like a piece of white cloth. no one is perfect in this world. people always make mistakes. . learn from the mistakes of others is better than cursing. (=
Daisypath Friendship tickers

Apr 14, 2011

can't back to december ? )":

assalamualaikum and hello stranger ,.

hari ni mood brubah rubah tk tentu psl ,.
hish ! knp dgn syarifah hazirah ni ?
dye pkir dye da bole terime ke sume bnde tu ?
okey , kau msih belom bole terima lgi sebenar nye (nasihat diri sndri ? -..-")

mula mula aku da happy gile sbb tinna yusri da janji something ngan akuu !
janji ap ? ado laa ! sebok jee -..-
then , tibetibe plk aku tk happy sbb aku gatal pg tengok blog kau , tengok facebook kau n sebok husyahusha kau punye relationship tuh !
gatal kankan ? -..-"
yeahh , padan muka aku ,. terlalu ikot perasaan sngt mcm ni la jdy nye ,.
ye , sye tau jgn kacau dye lgi ,. tapi sye nk kcau lgi la nok ! tk fhm eh ? -..-

hayaa !
malam ni plk bertambah tak happy sbb ad sorg mahluk tuhan ni terlebih jujur ngn aku something ,.
yee , sye sngt hargai ap yg awk ckp tu ,.
sye hrgai sngt sbb awk dah jujr ngan sye ,
sye tau sye ni cpt mara -..-
cpt merajok tpy awk kne phm la ,.
perempuan mmg beginii ! ;pp
kan wantia wanita sekalian alam ? ^^
(acehh , ayt aku nk BAJET je kankan ? ksh pulak aku -..-)

okeyy , tinna yusri sorry klau aku langgar perjanjian KAWAN kite ,.
aku jz nk kembali kepada december jee ,.
haa , mcm mne tuh ?
mcm tu la kankan ?
nk naik berat bdn kesimpulan nyaa !

err , aku cume da tak bole thn la ateyn ,.
aku tk nk jmpe org yg aku tk nk ,.
tk sedia lagii !
kau fhm kankan ?
and aku tk berape selesa la ddk dlm sklh yg sebok nk tunjuk kehebatan msing msing,.
dh hebat sngt ke dorg ? aku tk ckp aku hebat key !
timetime aku dah nekat nk berubah la org buat aku mcm nk mengutuk,.
org kate klau betol betol nk berubah tk bole bg alasan ,.
so aku tk nk jdi kan bnde tu sebagai alasan ! (semangat !)
aku tau kau sorg je phm cite aku yg tk tentu hala nii ,.
sbb tu aku syg kauu !
peduli ap aku klau org da mule ckp kite lesbo,.
mulut org kite tk bole ttp ryte ? so biar kan jela kankan ? ^^


kini niat ku berubah menjadi cita cita yg tk diduga ,. 
harapan jgn tinggal kan harapan ,.
biar kan ia berlarutan smpai mndapat hasil yg lumayan ,.

menyayangi org tnpa diduga itu reality nye ,.
teman lelaki datang dan pergi tanpa disengajakan, tetapi kawan selama nya ,.
jgn bergaduh disebab kan teman lelaki kerana ia tidak mendatang kan ape ape hasil ,.
( saya betol ke? maaf saya hanya manusia yang selalu membuat kesilapan tanpa diduga (= )

 key , byebye ! <3
thanks for readingg ;D