hi, my name is Eleanor hazzy. welcome to my blog. hope you enjoy reading it. thank you ♥
life is like a piece of white cloth. no one is perfect in this world. people always make mistakes. . learn from the mistakes of others is better than cursing. (=
Daisypath Friendship tickers

May 4, 2011

kurr kurr ^^

assalamualaikum and hello strangerr ! ;D



wey, kau jgn buat perempuan nagis sbb kau lgi pas ni bole tk ? sakit hati pulak aku tengok bile ad org perempuan nagis sbb kau . perlu ke kau buat bnde yg sme kat perempuan yg berlainan ? aku tau kau hensem , comel tpi perlu ke derr ? perlu ke tunjuk kehebatan yg kau bole dpt kan mne mne perempuan yg kau nk dengan senang ? then tinggal kan dengan senang lps kau buat dia syg kau gile gile? bangge la kau dia dah syg kau ? STOP LA buat kerja amal mcm gitu . TAK HEBAT MANE PON AWAK TUHH . so, tolong jgn la cari mangsa lgi .cukup la kau sakit kan perempuan . cukup la ap yg kau penah buat kat aku sebelom ni . tlg la jgn buat kat mne mne perempuan lgi . sesungguhnya aku tk kan ckp kau HEBAT sbb buat perempuan sebegitu rupa . menagis tk tentu psl , tk bole belaja sbb sedih ngan perangai kau ? weyhh ! it's not cool okey ! so , please jgn bajet yg anda BAGOS  . kerane itu membuat kan saya MUAL dan BENCI dengan sikap anda . harap maklum . andd , AKU LANGSUNG TAK HERAN KAU NAK CAKP APA APA KEH ! kau nk ckp ILOVEYOU dpn aku kat makwe kau ke , nak JOGET ke dgn makwe kau , HAPE ke aku langsung TAK HERAN .  spe yg termkn cili dia yg terasa pedasnye . jadi beringat lah ye !

ehemm ehemm ! nak ckp lgi sikit nih , sikit ? BHAHA , bia laaaa ~~
okey , jgn sakiti org lain klau kita tak nk disakiti . jgn kcau hubungan org lain klau hubungan kita tk nk org lain ganggu . hidup umpama roda . ape awak buat awk akn dpt semula . so kesimpulan nya , jgn la amek bnde yg tk ptt awak amek dari org lain sbb tu bkn hak awak . yeke ? BHAHA , salah pon salah laa , tk kesah dahh .
 

okeyh ! that's all for today . byebye
thanks for readingg :']


p/s : terima kasih FI . ;']